Liseden Sonsuza kadar..


1996 yılından beri hemen hemen her yaz tatilinde tatile çıkmamla birlikte bir otel sevdası başladı şöyle bi 4 - 5. sınıfların sonlarında. Bu yanlışı ozamanlar bilmiyorum tabi, okuyup hemen bi otelin başına geçicem sandım, laz aklı naparsın :) Ailede gazı verince kesin dedim turizm okucam ben.Sonra düşe kalka 8. sınıfı bitirdim. Sonra sınava girdim, sınavda bana. Düşük bi puan  ile karşı karşıya kaldım ki zaten bişey beklemiyordum-duk. Neyse, yanlış hatırlamıyorsam 230-250 civarı bişey almıştım, Sonra turizm lisesi falan dedik bi baktık aramızda iki durak var tabi bi sevinç falan ancak puanlar yetmiyor. Tercih yaptık sonuçlar açıklandı falan hiçbiryer tutmamış :) işte bunu bekliyordum. Herzamanki relaxlığımı koruyorum tabiki ufak üzüntülü bi şekilde.Okul 20-25 gün sonra 10-15 kişilik bi açık kontenjan olduğunu duyurdu. Okula depar attık tabi.Mülakat yapılcakmış okul kütüphanesinin önünde sıraya girdik bi 30 kişi vardı neyse saatler sonra sıra bana geldi. İçeri girdim 10 sorudan 2 adet ingilizce sorusu cevapladım ve eve döndüm. Hala relaxım tabi :) millete "abi süper geçti " yalanları.. 15 gün sonra liste açıklandı ve ilk sırada okulu kazanmışım........
Sakın 2 soruyu cevapladım die girdiğimi sanmayın, her devlet lisesinde olan şeyler sayesinde anladınız siz onu :)


Mantıken de düşünüldüğünde bir turizm anadolu meslek lisesine " whats your name? " sorusuna cevap vererek girilemiyeceğini hepimiz biliyoruz. Sonracıma, okula git geller işte hemen bi grup oluşumları küçük küçük kavgacıkımsılar, :) klasik ergenliğe geçiş :).. Bir yılı devirrdiiiik ve karneyi elime aldım. Bişeyler ters gitmişti. 1'ler 2lerden daha fazlaydı. okadar değil de 5 tanecik yapıştırmışım :) Derslerde şunlar; Fizik,Kimya,Biyoloji,Coğrafya,Matematik. Hani bi odaya 10 yıl kapatsalar belki zorla 2 alabileceğim dersler. Yanlış hatırlamıyorsam Biyoloji, Coğrafya ve Matematik derslerinden girdim sınava. Sonra sonuçlara baktım, 2 tanesini verememişim sanırım matematikten 2 almışım ancak puanım 2.98 ( Anadolu Meslek Lisesinde en az 3,00 aldığınızda  kaçtane zayıfınız olsa da geçiyordunuz şimdiki sistemi bilmiyorum :D ) ve kalmışım... Çok küfürler ettim, çok üzüldüm, açık sölemek gerekirse. Neyse sadete gelicem. ben 9. sınıfı tekrar okudum herşeyi halledip 10. sınıfa geçtim. Sonra o sene 94lüler geldi bizim okula.



 Evet Eda'm geldi bana :) Neyse okumaya devam tabi, zamanın çılgın ve hızlı gençleri olarak ikimizde başkasıyla çıkıyorduk ama "çıkıyorduk" o kadar yani, sadece ünvan :) Birgün öğle tenefüsünde bir arkadaşıyla bankta oturuyordu, birşeyler vasıtasıyla gittim konuştum, tanıştım, mesajlar, konuşmalar zaman geçti o ayrıldı, ben ayrıldım  derkeeen, bir tutuldum...bir tutuldum abi inanamassın :D Köpek gibi sevmek derler hani, yanında hiç kalır, ciddi söylüyorum. sanırım 9-10 ekim günleriydi, yine her saniyemizi paylaşıyoruz, gece oldu bana bi güven, cesaret geldi herşeyi söyledim. "Sen benim arkadaşımsın" dedi. :) Beynimin içi yandı açık söylüyorum.. 1 hafta konuşmadım onunla bence doğrusu buydu ki hala doğru diyorum, sonuçta sevdiğin biri sana arkadaş gibi yaklaşıyorsa yanında durman senin içinde onun içinde iyi değildir. O hafta nasıl geçti inanamassınız, kalas gibi ya bildiğin odun böyle tek farkım ben nefes alıyordum ve hareket edebiliyordum. 16 Ekim 00:30 suları :) (nasılda romantiğim bak bak :D) mesaj geldi, aylardır ondan duymak istediğim herşey yazıyordu içinde. Pişmanım diyordu, sensiz olmuyor, bu arkadaşlık değilmiş, içimdeki seni tanıyamamışım diyordu.. Sevdiğini söyledi. Hala hayatımı paylaştığım ve yağcılık olsun diye söylemiyorum ki  ihtiyacımda yok zaten, hayatımda ilk defa birini kazandıığım için bukadar mutlu oldum, o benimdi artık, o dünyalar güzeli benimdi artık.. Ölene kadarda benim olacak.



Burdan;

230, 250 puan gibi düşük bir puan almama sebep olan ortaokul hocalarıma
Hiçbir yerleşim yerini tutturamayan meb'in bilgisayarına
Mülakatta hiçbir soruya cevap veremesemde beni o okula yazdıranlara
Belki bi üst sınıfta olsam tanışma fırsatım olamayacağı için; Fizik,Kimya,Biyoloji,Coğrafya,Matematik hocama ve hatta 0,02 puan vermeyip sınıfta bırakan hocalarıma

TEŞEKKÜR EDİYORUM..

 Her kötülüğün arkasından bir güzellik gelir derler ya benim güzelliğimde Eda'm oldu..

ONU SEVİYORUM.. 

365 - ZAFER BULUT :)



Bu Yazıyı Beğendinizmi?

 
>